Godmorgon sägs det

Igår var det en sån där toppen dag på många sätt ... Det flyter på riktigt bra nu!
Mycket av måsten är gjorda och det händer hela tiden positiva saker på gården ned hästar med djur och för mina vänner! 
Skönt att slippa oroa sej eller över huvudtaget ens behöva vara fundersam för dem som har förtjänat ett flyt!
Det vänder åtminstonde senast när botten är nådd 😉
Den saken är kristall klar!

Jag har bytt sida i sängen för det finns en hårdare och en mjukare madrass och jag fattar inte skillnaden men mörker att jag är vaken 100gr mer på "fel" sida 😁
Det är nog energi flödet i sovrummet.. 
Tankarna är oxå skumma ..
Jag brukar aldrig ha svårt för att sova. 
Ska testa andra madrassen nästa natt bara för att se om jag har rätt ;)
Jordgubbarna börjar få färg nu och jag känner stressen för förberedning :)
Alltid nått att lösa och som ska ordnas .
Men det är så livet är :)

En hemlis oxå .....

"Jag väntar på en film på en eventuell"
                  Nykomling 
                        🐎


/kram till dej som behöver den
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0