Ström lös


2tim strömlöst och allt blev sent... Sitter nu med morgon kaffet. Han redan tänka att jag åker in på ok å tar en morgon kaffe runt bordet vars alla gubbar hänger... Undrar just hur dem reagerat? Har funderat på morgonen när jag ibland kör in å hämtar mjölk till kaffet på jobbet.... Att det ser ut som ett kaffe rep sånt som Pippi Långstrump hade..då prusiluskan var med! 
Det finns nog en prusiluska i gubbarna oxå 😂😂 det känns nämligen som å gå in naken ibland ,,, utstuderad typ :)
Så jag undrar om det inte borde värt en halvtimma kring bordet och se om dem pratar om nått intressant 😳
Jag skulle ju kunna prata lite häst tillexempel.. Undrar hur snabbt dem byter mack då .... 
Åhhh. Nu spårade jag igen , inte lätt å vara jag ....asg...

Hoppas du får en trevlig dag 
Snart helg 💕

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört att de har intressanta och livliga diskussioner på OK så jag tycker helt klart att du ska gå in och haka på dem någon dag :-)

2015-01-29 @ 10:55:51
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0