Kommer sömnen nu


Det var ett svårt val... Har inte alls svårt att inte ha ont!!! Jag klarar detta!
Fast på andra sidan axeln satt den där:!
Du måste göra det, bara för din egen skull!!! En till bara en till!!
Så nu ligger jag utslagen å funderar på när jag långsamt dör,,,för det är väl det som sker om man äter en Ipren/alvedon/el burana! 
Tänk att det ska vara så svårt att svälja dem?? Dödsångesten är hur hög som helst 😂😂
Och så nya i morgon 😔
Hur kan man självmant äta smärtlindring? 
Fast nu har jag inga fler ursäkter.. Vila hjälper inte.!
& jag behöver min arm och hand styrka!

Hörni sov gott 
Det kommer jag göra med all säkerhet ;)
Efter svalt 2 sånna där skit piller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0