Morgon bad


Sitter här igen efter kort natt på 6tim.
Och dessutom en blöt sån 😂
Vaknade halv 2 sjöblöt... Det bara pumpade ut svett från magen. Skumt!
Måste nästan vara ännesomsättningen och att jag tränade sten hårt ett riktigt bra pass vid 22:00??!!
Har varit med om det en gång tidigare..dock vaknade jag tidigare nu,, sist var det säkert flera desiliter:)
El så håller jag på att dö!
Ingen strötts förlust känns det som !😂
Tänkte bara att jo.. Nu borde jag ju tappa fett ;) 
Vi är redan mitt i veckan, och senna helg hade gått i träningens tecken med krukan.. Men det blir massa kidz istället.!
Vi får väl hoppa hemma lite :)!
Det borde jag ändå bli bättre på..

Trevlig ons på dej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0