Ingen bra morgon

Jag var övertrött igår kväll..  Så allt blev som det blev! 
Jag sa kanske hälften av vad som borde ha blivit sagt.! 15% med eftertanke.

Nu är allt bara för mkt! 
Jag hinner inte med varken fysiskt el psykiskt.!

Den som inte gått i mina skor el känner mej ruggigt bra kan omöjligt förstå.
Du måste typ se igenom för att förstå läget!!!  För jag hjälper inte till 😔 

Det jag märkt bara så där,är träningsvärken som följt mej sista veckan ... Im back 👏😃🌹



Kaffet smakar inge bra idag ... Och orsaken ... Har jag fullständig kontroll på.  Men det hjälps inte.! Jag har ett måste framför mej och det börjar kännas tajt!
Inte min starka sida!!

Tur jag har lite inbokade kuliga saker att se fram emot! Alltid nått😃


Nu har jag nog delat med mej mer än nödvändigt, men det är tungt skönt att skriva av sej... Har låd vis med dagböcker sen ungdomens dagar! 
Har funderat på att bränna dem men inte lyckats ta beslutet på om det är bra el dåligt.
Ska jag ta med hemligheterna i graven el låta nån annan förstå och gotta sej i dem... Det är väl där det stoppat ;)

Antagligen så skulle jag behöva en kram ❤️ Och nån som förstod och visar vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0