8 Tim laddning

Idag har jag endel att ta tag i ...samtal som väntar .. Städ och handling!
Hästar att rida🐎 
Veckans 4e träningspass 💪 då jag har små troll helgen så vill jag ha gjort bort all träning som är planerad 😉
Men lite tar det emot nu då kroppen har träningsvärk här och där :)
Det är nästan noll gradigt ute och lite grått.. Fast det gör ju inget.. Jag har ju ny slungat ridslingan bakom stallet och ridbanan oxå 👍👍👏 så sakta kan vi damma av oss och rida i friska luften 💕
Vecktra sköter sej än så länge bara fint! Äter som en häst ..fast dem sa att hon är lite kräsen .. Kanske är svenska höet godare..ler...
Nettan var med och red både Boy och Marinata igår så summan av ridna hästar blev alla...äh.. Inget å hänga i granen sålde ju två som blev en och inte många kvar 😂😂😂 det känns faktiskt!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0