Natt hela dagen

Det var mörkt när jag for på jobbet..
Men idag bar nog första gången jag reflekterade mörkt när jag åker hem 😁
Hur gick det till? Över en natt typ ovh jag som läste att det snart bänder till ljusare tider 😂😂 kul reflektion.,
Hämtar min kille från skolan,, i onödan då han drog med polaren....
Hem å städa lite snabbt å in med hästar för kvällens lektioner 🐎🐎

Det drog över en liten saknad idag när jag vände bilen mot gården...
Julen nalkas och än en gång utan alla!
Men jag måste ha levt hårt då jag i samma stund som känslan kom,,, drog fram massa jobb i huvudet. Allt för att inte tänka!
Det är lätt att bara skjuta bort tankarna.. Ja det är ju ingen ide att tjorva in sej i ledsna grejs.. Positiva tankar är bättre ;)

Så en kopp kaffe och ut och mysa lite i stallet 💕

/💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0