Kroppen gör ont

Det är fördjävligt att ta det lugnt.
Kroppen är liksom inte gjord för sånt.
I dag hände nått jag aldrig trott hänt.!
Jag klev av häst nummer två för att jag faktiskt inte kunde rida för kroppen gjorde ont, ryggen gör ont.
Hmm.. Ligger jag still känns det okej.!
Så jag börjar med att somna och hoppas på att kroppen tar hand om det onda själv ... Annars får jag nog ta fram trolleri lådan Lukas fick idag.
Kan man trolla bort bomullstussar och spelkort då borde min rygg oxå gå att trolla bort.... Nä förresten jag behöver nog en rygg😳
Men värken kan jag ju trolla väck😈



På tal om troll så fick jag en härlig Box i julklapp ..lilla My!'
Tomten viste att jag gillar Mumin 🎅

Trevlig natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0