Dagens bästa


Idag har jag bara plus i hjärtat och själen 💕
1: jag har ridit ett dressyr pass för en bra tränare(fick tips och verktyg)
2: feedback i bra anda på jobbet.
3: trevligt ridsällskap bara bra energi.
4: jobb på bästa stället.
5: köpt as sköna sockor på Ica ;)
Jag har det så bra så bra 😍 
Det som nångång känndes som ett puzzel med lite dålig anpassning ... Den känslan är snart bort arbetad....så jävla skönt... 
Jag väljer hur jag vill ha det. Det är ingen annan som kan göra nått,,.utan en förändring sker alltid hos dej själv 👍
Jag väljer hur jag vill se tillbaka på mina gångna dagar... Och då tar jag tillvara dem dagarna nu..
Så när jag blickar tillbaks om ett år då kan jag le nöjt :)

/💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0