Jag bubblar över ....

Vill man ha action lev mitt liv.. Dubbelt upp... Suck delux!!
Jag vet snart varken in el ut.. 
Idag blev det to mutch .. Saknar att kunna prata om just allt!! Slippa tänka på alla jävla ord och meningar och rätt och fel! Vem orkar bry sej!
För allt är ju helt rätt och slätt bra om man bara ser ut så......
Huvudvärken o illamåendet kom som på beställning!! Sen kväll tidig morgon!! Ännu bättre!
Tappade all fokus på bra mat idag! Tid ork känslan väck.
Två hästar ridna--dagens positiva och säkert en miljon i telefon tid.. Men inte som jag önskat!

Lätt och hjälpa andra!
Lättare och glömma sej själv!!
Många tankar lite verkstad!
Folk och fä!
Svart eller vitt!
Det blir som man vill eller hur!


Bäst å sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0