Tankarna slog omkull mej

Vissa dagar är jobbigare än andra. Tyvärr!
Ibland är det som att andan går ur mej... Allt som varit, allt jag gjort,el inte gjort!
Borde jag ha valt annorlunda borde jag handlat med hjärtat och inte huvudet!
Jag har tvekat hejdlöst vakat nätter och insett saker jag borde ha sett för länge sedan!
Är det normalt å ha lust att kasta ALLT jag byggt och inte bry sej ? No Hard feeling! Blä!!
Undrar om ni som ids läsa oxå har såna här dagar? 
Just sån här dag som jag lätt önskat ledig från jobb ledig från allt bara musik bra sån....typ RETURN och ljus och städning!! Ensam!!
Tänk att ensamheten lockar även mej!
Kommer inte ihåg när jag sist var själv en dag utan telefon jobb häst el vänner.
En paus knapp vore nått !!
Andas!!! 
Trondheim lockar några fria dagar lite lek och shopping... Men stallet fullt och fler på gång in till veckoslutet... Suck!
Ja det är KUL med häst men ibland blir det för mkt!! Jag orkar knappt med mej själv ;)
Nu är det nog dags att rycka upp och sluta rackla

Kram igen då


Kommentarer
Postat av: Emma

Nya hästar är roligt även om det är jobbigt, det är det man får påminna sig om i snöslasket :-)

Jag röstar för Trondheim!

2014-09-24 @ 20:55:02
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0