Första flingorna dalar

Vintern är på väg..., hiss el diss??
Det blir kallt och jobbigt nån vecka innan jag vänjer mej. Sen vet jag att jag älskar snön ❤️
Huset plockat och fixat och nu ryker en varm kopp kaffe på bordet innan det är dax att gå ut i bästa stallet!!

Blev sent på jobbet igår då jag stannade och körde ett pass triseps baksida axlar.!
Förstår inte hur det är så segt med resultat fast jag tränar å tränar ;) kosten är boven med 100% sku jag tro!

Var med mina kära barn på shopping till Luleå på deras lediga dag i måndags.. Blev mkt handla :) 
Och en latte givetvis !!!

Ibland är det kämpigt värre på alla fronter men nu tänker jag inte ge upp,, har jag bestämt att det går så gör det!

Sköt  om er
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0