Älgjakt i all ära

Men jag vill sova!!!

Nog om det ;)

Jobbade till 22 igår och började i morse kl 05,30 tjing !!
Inte det minsta trötter..

Behöver hitta träningslusten  igen då den har legat på sparlåga,,,om jag ärlig ska vara så tror jag det beror på antalet hästar.. Dem är ganska många idag :)
Men jag lär mej så sjukt mkt av att rida och hantera olika pollar.
Så nånstans är det värt all slit 😆
Det handlar om tid ekonomi rutiner och skoj och utveckling och att följa mitt hjärta...
Att få följa dessa barn från första kontakten med hästen och stallet till att sedan växa på längd och bredd och få kunskap och attityd det är Livet.
några av barnen ska dessutom tävla Ihelg ....lätt nervöst tycker jag ,,,ler,,,

Nu kom en upp dejt på mitt liv :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0