Tung natt

Tankarna vandrar och jag har sovit bra men innan jag ens förstod att vakna var tankarna igång igen.
Undrar just vad som är meningen denna gång .

Jag står även i ett sadeldilemma.
Har en röösli av äldre modell som jag haft på dem flesta hästar , men som min indianhäst uppenbarligen vuxit ur!
Har nu en ny röösli på väg hem istället...svider i börsen.! Även en begagnand röösli kostar kring 20,000 
Plus minus några tusingar!
Undrar om jag gjort ett bra val el om det går som det brukar då jag provar nått.
Behöver en bra sadel om jag ska kunna rida bra!
Sen ett minus är ju att den är svart. Och brunt läder har jag hört ska vara av bättre kvalitet ? Nån som vet om det stämmer?!
Jaha... Det var morgonens tankar
Nu jobb resten av dagen.

Har kommit efter på jordgubbsfälten så antagligen måste jag ställa in lektionerna lördag söndag och måndag om jag ska hinna med :(
Det är tufft nu 😔

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har aldrig hört att svart läder ska vara sämre. Det enda jag hört är att sämre läder kan döljas genom att färgas svart men i Röösli-prisklassen tror jag inte att man behöver oroa sig för sådant.

2014-10-09 @ 08:45:09
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0