Nya hovar och halta hästar ;)

Blir påmind om att frimärken är bättre att samla på ;)
Först möts jag av en dryg räkning efter 4hästar som blivit skodda !!
Det kostar att ha häst ...behöver bli påmind !! 
Sen hade jag en kvart middags paus med familjen ;)
För att komma ut istallet och mötas av Dana som visat sina bästa sidor och rymt x antal gr!!
Och på det så var Pandora halt 😈
Alla boxar fylldes till natten pga det ena el andra!!
Och mot den enda dag i veckan jag inte hinner m stallet :(
Som tur var såg hon bättre ut efter en natts vila...

Känns som jag inte riktigt vet om det är så här min vardag ska se ut !!

Det är inte lätt när det är svårt

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0