Missade John blund

Han måste ha varit blind när han inte fattar hur trött jag är!!

Orkar inte mer än dricka en protein drink til kvällsmat, för trött för å tugga ;)
Svälja går bra ....asg...

Känns som om jag knappt vågar lägga huvudet på kudden för då måste jag vakna direkt, inbillar mej att natten blir kortare då .!

Äntligen fredag i morgon nu är det dags för helg...hade tänkt åka en tripp till Helsingfors lördag/söndag... Men känns som om energin tog slit här och nu!
Blir kvar hemma ändå!
Finns så mkt göra på hemma plan!

Drömmer mej bort lite egen tid ❤️

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du är hemma kanske jag kommer förbi och rider samt tar med några spånbalar. Vilken dag passar isf bäst?

Svar: Antingen lördag förmiddag el sön eftermiddag :)
hanne

2014-10-03 @ 09:48:24
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0