Veckans andra dag

Somnade tidigt och ändå sov jag längre än tänkt.
Det är konstigt med klockan ,bara liksom måsta snooza lite varje morgon.!

Jag har ett mindre värdsligt problem!!
Jag behöver en stor häst!!
Och jag har 2 B-ponnys för mkt.!

Jag ska fortast möjligt ändra på den sitsen ;)
Så tar tacksamt emot tips om någon har. !! ??


Sitter och dricker morgon kaffet och är lite besviken på att frukosten inte tog så länge att äta 😂
Vi shape !!

Har bestämt att prova byta om i ordningen för hur jag natt näring och kost ;)
Börjar med att förskjuta mackan till mellis kaffet...
Och lämnar gröten helt ett tag!
Alltså inget tuggande på morgonen.
Snacka om att jag är rutin beroende, gissa hur konstigt det känns!!
Jag får väl se om vi shape slänger i gång kroppen bättre!


Trevlig dag alla ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0