Tänt ljus

Det är nog väldigt bra att bli påmind om verkligheten.
Jag har sovit oroligt men ändå med en riktigt skön känsla ;) svårt att förklara!
Oron jag hade natten innan var så långt borta den kunde ❤️
Nu dricker jag morgon kaffet och tar sedan tag i stallet.
Det blev en extra vilodag för dem igår så hästarna är nog peppade idag!
Och jag har målet att få till ponnys och kunna sälja av dem.
Det är tur jag har energi 😜
Ikväll är det badhuset som gäller.!
För egen del är det vila på träningsfronten då underarmen strulat. Trodde inte jag skulle klara vila ens en dag. Men igår så låg jag mest ner och pratade och skrollade fb 😉 vilket var just vad jag behövde.!! Så vilodag nr 1 var gjord!!
Nu bara dag nr 2 att klara av !

Ta aldrig nått för givet... Du vet inte när det är försent!

//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0