Sovit så gott

Det var verkligen fullt ös igår... Från morgon till kväll!
Men allt löste sej och gick super bra, jag han med allt!
Sladdade ridhuset och motionerade hundar på lunchen (det bästa med kall kycklingsallad )
Efter jobbet handling och mat lagning ;) köttfärssås med makaroner beställde Lukas! Sa inte emot då det är snabb lagat 👍
Sedan var det radande fart på lektionerna alla verkligen ALLA barn gjorde framsteg 😘 skötsamma hästar!
Och sedan hade jag stall städ/fordring /iordningställande för natten... Ja och utöver det tömde jag ett släp hö på 60 balar in i hö ladan 💪
Så det var nog därför jag sovit sov ett barn i natt !!
Det blir mycket gjort om jag gör allt själv ;)
Ja vet jag är lite knäpp!!
Men då slipper jag förvänta mej att "någon" ser vad som borde ha gjorts el ska göras och antagligen helst igår 😂😂

Härlig tisdag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0