Sista jobbdagarna för veckan

Det är en ljuvlig dag ute ❄️❄️❄️
Orkade inte laga mat så lunchen blev en vi shape från visalus!!
Gå in å kika på Janis sida där går det att beställa!!
Janirasimus.myvi.net
Super bra resultat för dem som beställt och bytt tex sin frukost mot en shake!
Minus 2-3cm runt midjan &minus 2-3kg/vecka.!
Dessutom blivit starkare vid träning och piggare i vardagen!
Har även bekanta som tappat över 5kg på en månad!! (Utan att träna el tjorva)
Super bra! 

Så det fick bli min lunch! 
Fast ovanliga fall så äter jag det till mellis för att bygga muskler istället för att tappa vikt 😂 tycker inte jag behöver bli mindre ...asg...

Ha en fin dag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0