Halva dagen gått

Tiden går sjukt snabbt .... Det händer saker , som att folk ramlar ner från taket.. (Det går bra nu)
Allt sinkkas med en djävla fart!!
Delux suck !!!
Tur vi lever i en lugn fart ;)
Har hut löst mkt tid över och att inte vintern kommer... Att kroppen inte alls måste fungera för att klara vardagen!
Det går riktig jäkla bra nu 😞😞😞
Har en lektion kvar för dagen sedan blir det tid över för mina egna hästar/ponnys!!
Jag känner hur jag på seriösaste sätt faktiskt har en stor häst för lite!!
Hur gick det nu.. Skulle inte alls bli på detta sätt! Det blir visst aldrig som man tänkt sej ! 
Och tydligen behöver jag inte ens bli besviken... Då det jämt blir nått annat än jag tänkt!

Fortsatt härlig söndag på dej 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0