Dyr smak

Fick en eller två timmar över innan dem stängde affärerna... På begäran av en 6åring så for vi på Väsk letnings rejs🏃
Hittade en som dög men det var inte bra med det,,, mamma en mössa oxå!
Han hade nog spanat då han visste exakt vilken han skulle ha ;)

Ja kaninen hade oxå önskemål på ett kanin hus istället för hinken som nu rullar runt!!
Så en snabb sväng på djurmagasinet!

Kan konstatera att det blev en dyr timma!!
Det stämmer inte med intäkterna!
Hur kan en timma shopping kosta mer än det du får in på en arbets timma!???

Nått är fel!! 👎

Måste träna på det där, kanske rent av löneförhandla, jag har ju nu : massa bra exempel till löneförhandlingen.!!
Dem vill ju alltid ha motiveringar.!
NU har jag det!
Tror det kommer gå super bra!
Bring it on bara! Jag är redo för nästa möte!

Nu väntar minst 2 om inte rent av 4 vänner i stallet på att få göra sitt yttersta i manegen 🐎
Klockan är 17.30 och flyter det på bra så kan jag natta hästarna kl 19,30 och sedan hinna ta en varm dusch ikväll 😂


//
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0