Bästa som finns

Jag har sovit ikapp några av veckans bort tappade timmar!
Somnade på soffan före 19.. & vaknat 06:30 👏👏👏

Druckit min frukost & kaffet strax med så då väntar en lång arbetsvecka !! 
Det är jobb flera dagar från tidig morgon till sen kväll.. Ja måndag-torsdag.., fredag får jag sluta 13!

Helgen är inbokad den med. Tyvärr!

Jag lever ännu lite på moln från min krukan och lördagens träning💕🐎

Men fick några riktiga skönheter på bild från igår ;)
Dö inte .... Jag hade så kul ! Paddan är så j-à bred och tjejen lika liten som jag !


Motorn var på verkstad så mellanåt fick dem vila 😂😂😂😂
Sen var det ekipage nr 2

Fina fina Ebba ja med Emma på ryggen.. Ebba är förtillfället den bästa häst att kika på om man undrar över sto el valack (ni häst vänner vet vad jag syftar på) 
Men alltid trevligt med besök. 
Men nu är måndag här och jobbet kallar!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Emma

Mittenbilden är ju bäst! Har du visat det för henne? :-)

Du borde ha försökt få en bild på när Ebba viftade med bakbenen, det lär ju bli fler tillfällen :-D


Svar: Nä inte visat ...hehe.... Välkommen tillbaka 20år till Pelle tiden ;)
Ruggigt fin bild
hanne

2014-11-24 @ 11:15:40
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0