Sommar planera

Jag är den sämsta planeraren jag känner ;)
 
Todo listan är ap lång och jag vet just vad jag måste göra,,,, ändå vet jag inte hur det ska gå ihop?!
ska jag jobba på mitt #vanliga# jobb el ska jag satsa fullt ut på min firma?! el på pappas firma?! el på både och?!  går det!
Ska jag ha nått kul på Ponny sidan med dem 4benta el ska dem ha semester? förut var det ju helt okej att ha ridning och aktiviteter rakt igenom för att vintern blev lite lugnare och dem ofrivilliga lediga dagarna kom pga is och kyla... men nu har jag ju inte det problemet!  åhhhh...
 
 
 
 
 
#####SOM JAG BÄDDAR FÅR JAG LIGGA#####
 
 
dubbel suck...... vars el hur hittar jag dem rätta lösningarna?!
 
 
Allt löser sej med tiden. gäller att ta tillvara på dagarna fullt ut!
 
 
Saknar min odlings kompanjon nu mer än någonsin------ står där utan svar,, el får återigen minnas hur och varför vi gjort si och så...... Det är dags att ta tag i Bären och Ströva igenom fällt och ägor för att se hur det ser ut efter vintern.... vinterns snötäcke var inte allt för djupt och under kom det vatten och is. lite ser jag att det grönskar men hur mkt skada har det gjort? vi har i vinter inte haft så stora problem med rådjur, vilka annars ger hyfsat stora skador fast dem är få som bökar!
Nu är målet att få fart i plantor och buskar på bästa sätt!
jag får ta nån bild och visa sen utvecklingen..ler...
 
 
/ rensat tankarna så här långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0