Öjebyn fram och tillbaks

Åkte tidigt för att hämta hem mina jordgubbsplantor.
Ska man sitta i bil så kan man ju ge sej fan på att det är mkt fint väder ute ;)
Nu börjar Lamborghinin få göra det den är inskaffad för.
Tanken är tom allr jämt! och körandet tar aldrig slut.
Land som ska fixas, bänkning av jordgubbsland plastning och på nått annatställe ska hagstolpar ner och längre bort plöjas ängar.
så denna tid borde vi ha 2st inte bara 1.

Sen måste ridhuset ordnas och utebanan lika så....tyvärr inte prio just nu.
Jag önskar en musikanläggning in där oxå. måste ju vara hel skönt att rida med bra musik i bakgrunden.

Sommaren kommer varje år med sån fart att jag blir tagen på sängen, för allt jag ej har hunnit ;)
Ändå vet jag ju hur det är....hmmm...

Dagen startade bra och solen skiner

Fridens på er gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0