Besluts kaffe

Tvungen att ta en extra kopp kaffe, listan över de som borde göras och sedan försöka få till det i rätt ordning ...Inte lätt ;)



För innan jag kan göra måsten så ska det dagliga ordnas ;)

Ute är det lite åska/regn i luften 16 grader varmt så luften är kvav...

Ut över det så tog det mej en kvart innan mitt tålamod tog slut.
Att inte resten av husfolket ser och förstår viljen tid på året vi (jag) är i!
100% jobb 12 hästar jordgubbar som ska skjutsas igång, vinbär att röja i. ängar som ska iordningställas. vår bruket är en tuff tid. sommaren är ingen rast ingen ro.

Hade hoppats jag var snabbare och lite starkare. ...vissa traktor delar är sjukt svåra att fästa och ta lös.

Nu är det hard work som gäller..

/från en bondkläpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0