Ny dag nya problem

Jag brukar vara glad och tålamodig..
Just nu är det långt bort. .ler inte.

Denna dag fylldes på med ett extra dilemma. . vad lämnas osagt.

Tankarna mina är här och där.
Hjärtat säger starkt vad som är rätt och vad som är fel.. ändå är det totalt motsattsen till vad hjärnan säger.

Spelar det igentligen någon roll??
om jag bara stuvar undan känslorna då är det väl som vanligt!
Om framtiden ändå är osäker så är det bara inte värt besväret. .. eller!?
klart det är värt det... OM jag tänker till..
men det är ju som det är...
OM och IFALL finns kvar ...
ähhhh är det kanske meningen ändå .
just nu är det bara klockan som hjälper...
tid....

I all kaos har jag ändå hunnit få lite gjort .



några lass mindre sand & vi är ett steg närmare bättre underlag.


/härlig kväll på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0