Nä vet ni vad

Det har hänt nått som inte hänt på bra länge...jag har sovit till kl 08.00
kommer inte ihåg när det skedde senast.

Jag är fortfarande så nöjd med gårdagens hoppning.
Det ger mig så mycket enerig, det lilla extra för att komma vidare.
Nu har jag nya mål och nya idéer om Mattila Hästgård. ...lite annat än det som varit.
Jag har sett bristerna och det negativa det fört med sej.
Nu blir det bara jag kvar i stallet och mina elever.
Kanske "nån" extra som inte är klart.
men framförallt känner jag ett lugn.
Min magkänsla är bra.
Kunna gå runt på gården utan besökare.
Guld värt ♥
Distans är bra för att se.

Nu är det inbokat ridlektion idag med Tuula både för mej och Nettan.
Hoppas min häst orkar en dag till ;)

Nu ska här hämtas Disel/Bensin och nått från todo listan ska göras.

/kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0