Hittar inte känslan

Ibland dalar det ordentligt. ..nu inne på 2a dagen....segt & tröttsamt.
Kylan ute gör inget lättare.
Jag kan skrapa ihop plus på dessa dagar oxå....men i stora hela finns den där~~känslan~~ fel och rätt~~ rätt och fel~~
bara upp till mej :)

Jag har ridit fina Estelle en dag till med galopp..wow
hon blir så fin...bara vi har turen på vår sida.
Jag har ju inte haft sånt flyt på ett tag nu.


Saknar pappa och alla listor på måsten.
känner att allt sipprar iväg från händerna
kollen är borta.
Dem säger att man vänjer sej men hur gör man? Jag vet att jag behövt han NU.
Det blir ju inte bättre ändå..jag hinner inte med. ..för att tankarna om allt jag borde ha gjort annorlunda,dom äter upp mej.

Men jag är väl härdad snart?
utsätts inte för nått jag inte klarar?
rätt?!

Idag är en skit dag ....
fast ändå inte
svårt som f-n.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0