Första badet iår..

Det är ju pinsamt,men det är ju jag ;)
Hundra saker på gång och mycket lite tid på min klocka.
Det var bättre förr :
När man endast behövde komma hem när hungern slog in.
El kanske när Föräldrarna satt en tid.
El om man blev hemskickad från kompisarna.
Det var tider det..
Undrar om mina föräldrar hade det lika dant?
Ja om man har föräldrar med jobb, annars fanns det andra problem.
Hade dem oxå 100projekt igång? & blev deras klara nångång.?

Kommer inte ihog stressen över tider från min barndom...jo tonåren givetvis..fadt det var nog ett måste med tider på dentiden..asg..

Annars händer nu väldigt lite intressant i mitt liv.
Flyter på och med bara...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0