Blixtar&Dunder



Dem som känner mej vet hur illa jag tycker om åska...hurvens....uäk.
Dessutom är det klibbigt och varmt innan.

Så att hitta mig gömd en dag det blixtrar är inte konstigt.
inte ens om jag sitter i tvättkorgen ;) under trappan ..ler.... med proppar i öronen...asg

Blev bjuden på Middag hos mamma av min bror med fru..toppen♥
Lyx att få mat i tid.
denna tid.

Strax börjar jag se slutet på allt jobb i stall och hagar osv....
Kanske jag får RIDA snart istället för all städ och fix.

Estelle och jag bråkar med hennes sår på benet... jobbigt i hettan.
spol spilltan är snart accepterad..hehe.. lika så vatten..Det är en klok häst!

Fick en liten glimt av nått speciellt idag...
tänk.tänk tänk...


/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0