Meningen?

Detta att nästan alltid ha jobb inplanerat.. Är det meningen!
Jag blev uppfostrad att ta alla jobb som mig erbjuds , dessutom alltid göra mitt bästa. & lite till..... So far so god! 
Men då tiden på hemma plan är noll Vad är det för mening!
att prestera i våran värld är inte så easy :)
Men det jag gör är kul! Om jag haft mer timmar på klockan..ler...
mina barn behöver oxå mej, en mamma som "hänger" kör dit och hit! Shoppar ! Ja hur fan shoppar man om man inte jobbar? En svår fråga!
Ta dom andra som är lediga mest jämt... Vad handlar man då med...shit pomfritt!
Jag är nog blond.. Hur går det ihop?!
 
vi byter ämne!!!
Stallet :
bokstäverna ska strax hitta sin plats i ridhuset sen blir det lättare att dirigera ekipagen !
&
speglarna :
Dom kommer nästa vecka!
 
Hästarna :
på måndag senast kan jag börja skritta uppsuttet!
 
Jag :
Tröttare än någonsin
Fast träningen känns som den sakta sakta blir som jag tänkt mej.
 
Du då ??
fyll i det åt mej.... Lämna en komentar ;)
 
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0