Dagen som aldrig kommer ta slut

Jag är inne på första kaffe pausen idag, det blir en lång dag då jag slutar kl 22.00!!!
 
Stallet hinner jag inte ens tänka på idag ;)
Det är tur Sofia vill ta hand om det..
Annars hade min dag startat kl 05.00.
Och istället blev det 6,15 ...skönt...
 
Med lite tur kommer jag ha ett underbart fint RidHus ikväll <3
Allt tar sin tid & ibland ger det sej!
 
Hade riktigt roliga ridlektioner igår. Alla hästar gick och barnen var så duktiga.. & jag klämde in min cardio träning på samma gång 2x30 min prom/löp!!
Planering är grejjen :)
 
Idag har kors/ländrygg lite känsla om vad vi tränade igår ( marklyft)
Skönare än skönast!!!
 
Ute faller snön och gör mej påmind om veckans skidträning..
 
ähhhh....Häst mule på er alla :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0