Muskelbyggning x2

Dagen har rullat fort!!
startade tidigt till ljudet av en grinig 6års kille! 
Till det sover INGEN!
6års trotts i all ära ,,,,,pust!
 
Sedan slöt Linn upp och vi drog oss in till klubben för markarbete!
Jag har lång väg kvar kan jag lugnt säga ;)
svin kul övning!!!
Bommar på långsidan 16m emellan och sedan även efter medellinjen så vi hoppade runt runt runt....... El jag kämpade bra ! Linn hoppade :)
bra att kunna titta på och fundera !
Fuxen behöver mer muskler!
Även jag!!! Ler! 
Undrar vem som bygger snabbast? Han får då inte tag på skit mat som vissa andra ..ler!!
Min träning bestod av 19 min spinning som uppvärmning, och på det ett RYGG pass..
så skönt :)
Nu sitter jag bara och slappar ett par minuter innan sängen kallar!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0