Korkar flyter.

Måste berätta en del av ett samtal jag fick.! Jag är vad jag är och tydligen är jag väldigt intressant! Lite av mitt liv har ni här på bloggen, jag har den för att min familj och mina vänner kan hänga med. Ja och ni andra som så önskar! Mitt liv består av sjukt mycket jobb. Men oxå av mina underbara vänner och min egen familj! En familj som ställer upp när som oavsett vad jag valt att göra! Jag väljer ofta konstiga val, som att driva jordgubbsodling eller att ha för många hästar. Eller att ta ledigt från jobbet för att plantera el köra traktor ;) Men det som stört andra mest är nog det som får mej att sikta högre!!! Yes!! Har man tid att lägga energi på att få igång snack om mitt.. Då har jag gjort det bra! Själv lägger jag väldigt lite energi på vad andra gör, för annars hinner jag inte göra mitt eget..ler. Dem människorna som finns runt i kring mej finns för att jag bryr mej om dem! Dom kanske inte finns i min närvaro 24-7 men finns just när jag behöver det. Det är det som kallas VÄNN! Att jag inte går över lik för att nå mina drömmar och visioner Det tar ännu hårdare... Ler.. Jag lever här och nu! Jag satsar när jag tror på nått & är nöjd med mitt liv. Av erfarenhet vet jag att korkar flyter. Hälsningar ett stort jävla skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0