Börjat men inte slutat

Blogga hit och dit .
tydligen behöver mitt hjärta inte tömma.
Det är lugnt inombords nu. Kanske jag är på rätt spår? ? Vem vet !
Det har hänt en massa kuligheter, som bara är possitiva.!
Helgen har varit bra och lugn. Tänkte en sekund att haka på ut på Tattoo mässan , tänkte till och om!
Blev kvar hemma. Ett bra val, jag brukar följa magkänslan och den stämde igen! 
 
Jag och min far...
Bland många konstiga grejer som hänt i mitt liv så var timmervagnen ett kapitel ... Ett knslosamt sådant!
Den har nu lämnat detta land för att inte göra sej påmind åt någon, vare sej mej mor el annan!!
var sak har sin tid :(
Allt är inte så lätt som man tror!
 
Stallet har fått en ny kanin som heter baltsar. Balsam kallar jag han ;) lättare att komma ihåg!
 
och i natt har vi haft besök! Av inte mindre än TANDFEN !!!
Lukas vaknade med en tand mindre ;)
Stora killen.
 
Barnen har träningsdag ikväll och jag ska stressa gärnet med ridning och hästar och hela patrullen <3
 
/
lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0