Vilken helg

Häst klockan runt ... Igår... Hesse kurs, givande denna gr oxå.. Skrattar än åt volten han tjatade.ja han tjatade!
Som jag då ledsna på och red oval!!
Vips så var han nöjd 😂 ja vad säger jag om det? Jag måste ha missuppfatta vad volt är! 
Ja och idag har jag och Nettan varit och hoppat i Finland!
Shit vad den ponnyn kan spurta ;)
Men jäkla bra balance ungen har!!
Mycket focus på byten och serpentiner och en linje med hinder 👍⭐️🐎
Vi är super nöjda båda 2!
Nästa vecka Mikko hoppning!

Nu är det bara lite kvar i stallet hemma å fixa sen kväll.. Middag. Dusch kanske ;)

Och sen är måndagen här igen 😝


Long time no see



Krukan å Pandora



Kommentarer
Postat av: Sara

När är gymmet bemannat igen? :)

2014-12-14 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0