Tänt ljus och blickat tillbaka


Mamma mormor & morfar fick ett ljus ❤️
Men även min kära morbror Ulf

Lika tungt att andas varje gång jag stegar mot Övertorneå kyrka.
Minnena kommer som på beställning!
Huset i kurvan vid ekobadet, 
Lukten av det gamla rena möblerna.
Aldrig smutsigt, manglade lakan...
Dubbla våningar 💕
Känslan av tobak (undrar vem det var )

Jag är glad att jag fick söka upp dem,att jag var välkommen, att jag han lära känna dem..!

Sedan när husets liv var över.. så hade jag kvar Uffe !och vi hade många långa diskussioner mest om livet som missbrukare om vad som gick att dricka, farenheit var ingen höjdare ;) man svettas parfym ..asg.! Men % fanns ju i flaskan !! Suck!!
El hur många gr städade vi inte upp efter åtskilliga veckor utan städ.. En svart kaffe om jag inte hade med mjölk ;)
Diskussionerna om hund uppfostran,,, el om hur snett livet kan gå om man inte passar sej. 

Blåslagen ibland. för att i nästa vecka vara "ren" och fokus på gym träning.!

Ja minnena är många❤️
Men bara på gott!

Nu vart detta lite väl öppet och lite väl mycket men om du ändå orkat läsa hit mer så var det nog intressant ;)

Jag har lärt mej att livet inte ska tas förgivet!!
Våga chansa, våga vinn,våga visa vem som betyder nått,
Våga älska!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0