Tankar för ett pass på Actic

Det är dax att starta morgonen på Gym..
Innan Stallet får sin genomgång :)

Otroligt hur jag hittar sömnen, gick och la mej kl 21:00 och sov ännu klockan 08:00!!
Utan minsta tvekan så är sängen det bästa jag vet ;) 
Det är nog mina 3 pelare 😂😂
Sömn häst jobb
Vilken sjuk kombination ..ler...

Har faktiskt tagit bort allt som heter kanaler  på tv, har typ Barnkanalen och den som vädret och julkalendern gick på.!
Jag vet ... Pinsamt... Men det är ingen som ser tv! El vi har inte tid rättare sagt!

Jag är sugen på slalom!!
Men det är så kallt så inge kul då :(

Lös hoppning på schemat för mina 4benta håriga vänner  idag!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0