Summera året

läst Facebook och ser att var och varannan summerar sitt år 2014!
Om jag verkligen skulle försöka så vet jag ändå inte om jag kunde summera mitt år på ett vettigt sätt😳
Det har känslomässigt varit upp och ner.. Vissa dagar bra och positiva medans andra vedervärdiga😈
Men det mesta följer varandra.. Inte nått ont som inte fört med nått gott ;)
Hade inte nått nyårslöfte förra året så på den fanns inget att lyckas eller inte !!
Jag har jobbat sjukt mycket. 
Jag har ridit många timmar.
Jag har sovit för få timmar.
Jag har umgåtts allt för lite med mina vänner.
Jag har umgåtts för lite med min familj.
Somnat för många gånger med dåligt samvete.
Jag har skrattat varje dag .
Jag vet vilka mina vänner är.

Jag ser ingen mening med att summera mer än så här :)

Jag lever som jag lär !! 
Och gör som jag vill !!
Och det gör jag bra 😂😂

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0