Sitter å bevakar

Blickar över en simbassäng...
Det är morgon och jag har pass från 05:30 ... Ganska mysigt igentligen!

Inser smått att det är dax att göra nått åt saker runt i kring mej :)
Nästa år... Ska jag ändra det som är mindre bra.!
Jag är på god väg redan...
Det rensas i huset nu!
Möbler säljs hejvilt ... Vinden är snart tom !! Jag viste inte ens om det.. Innan det ringdes på min telefon ang sofforna😂😂  hehe.. Som man bäddar sägs det!

Jag själv minskar på ponnys så gott det går
Dessa 2ska bort 

Söt ponnysarna.

Tror detta blir bra äntligen.

//hadet

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara du inte rensar bort mig blir det bra! ;-)

Svar: Självklart inte :)
hanne

2014-12-10 @ 09:39:14
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0