Kylan kom

Och helt plötsligt kom jag på att allt tar längre tid då... Mockningen går saktare in och utsläpp oxå ... Batterierna på mobilen försvinner snabbare.. Undrar just om min hjärna oxå är segare 😂😂

Hur som så har jag rastat barn på El giganten och nu sitter dem nöjda med sina leksaker som tomten sponsrat via presentkort ......

Så det är dax för mej att gå ut i stallet svepa lite frisk luft i h rida ponnys tills jag frusit fast på ryggen och ser ut som dem i dum och dummare 👍
När dem körde moppe...

Tänk om nästa investering är ett hus i ett varmare land? 
Kanske ett jobb med en hatt på ;)
Vakna i stek hetta och ..och..och...
Ja drömmar är oxå ett sätt att härda ut .

Ha det bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0