Godmorgon

Vädret verkar då inte ge med sej 😔
Piss väder regn å slask i december!
Vad händer med våran värld?

Jag måste vara den enda som inte julpyntar klart el köpt julklappar!
Finns som inte tid över., 
Men det har börjat minska på övervåningen  då j har sållt både akvariet och igår även soffor !
Ha en bil från gården oxå!

Jag blev taggad..,, fota och sälja!!
Behöver ni köpa nått!?

En härlig vän sa till mej att allt jag inte behöver kan kallas rikedom!!
Jag har faktiskt gått runt och tänkt på hans ord sen dess!!
Rikedom ..hanne du har onödiga saker runt dej! 
Det tar både energi och tid!

Fan killen har rätt!
Extra kläder är rikedom...
Han menar att det som behövs är tak över huvudet, mat att äta, träning för att må bra. ETT jobb.., 
Det skulle ge mer tid åt mej till viktiga saker i livet... Som att umgås,resa,träna.. Så rätt så!!

Det är bra med ärliga vänner!
Tack för att dem finns!

Det var dagens ord 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0