Fredag med helg på intågande

Sovmorgon .... Love it.... Även om bara sova till kl 07:00 så är det guld värt!
Det är full helg då förberedelse till Lukas 7års kalas är på söndag ;)
Klassen får komma på kalas på mitt jobb 😝 simhallen!
Släkt och vänner hemma efter badet !
Så nu ska det bakas och trixas.
Handlas och fixas!

Jag själv längtar efter nån dags vila.. Lite shopping mest med ögonen ,,ler,,, och några lugna kaffe koppar :)
Funderar bara på vars!
Det är 7år sedan jag varit hos pappa i Trondheim ...kanske dax för en kortare tripp!
Stockholm kan oxå tänkas ;)
Få se nu hur det blir!

Kommunen har det där obligatoriska mötet idag så jag måste dit och lyssna!
Få se vad det är!

Trevlig helg på er mina vänner och er jag inte känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0