Alltid göra

På gården finns alltid något att höra eller fixa och förbättra.
Hagarna är fixade i sektioner för att kunna undvika den blötaste jobbigaste tiden höst och vår.
Det blev 3 hagar av 2 & varje hage blev i 2 delar så alltså 6möjligheter ;)
hoppas det lättar på geggan.

Fina Estelle har igår blivit riden av Maija och hon är så fin mitt sto ♥
blir en toppen häst hoppas jag på.

Rudy har en ovis framtid... jag tänker så det knakar men vet ändå inte vad som är rätt eller fel. Tiden blir nog den som löser det.

Är smått sugen på ett lyft kring utebanan...men vad? nytt staket kanske.

Själv är jag i behov av en renovering ;)
Bäst före datumet är passerat vilket sommarens få lediga timmar är orsaken till.....ja förutom åldern ;)

Denna månad är det några 40års kalas och jag har verkligen inte tänkt till på dessa !! vad ger man åt nån som fyller 40?
tips mottages tacksamt !!!


//glöm inte lördags godiset idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0