Baksidor

Det är inte alltid jag själv förstår ..ler!

Vars ska jag börja?

3 dagar praktikant och frågan lyder---

--har du inget liv?? --

Sen konstaterades det att hästarna och detta var mitt liv ;)
woupsi ♡♡♡

Ja det är nog så att hela mitt hjärta är där oavsett tidiga mornar sena kvällar osv.

Eller skavsår på röven ;)

Har för lite fett på arslet för efter 4 ridningar på lördag så gjorde det satans ont ...... skavsår under sittbenen.
Är det månne tecken på bättre sadel? jag som inga har ;)
Fast tillslut lär det bli extra hud ;)
sa en av tjejerna i stallet!


Dem ljusa nätterna lurar extra redan, glömde tid och allt igår och höll på att börja rida efter sista lektionen igår. ..kom sedan i sistaminuten på att hästarna väntar ju på kvällen :)
så idag blir det nya tag ;)


/ tisdags hali på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0