Ett faktum

Jag har kommit fram till detta :) Vaknade med lite halvrisigt humör då kroppen inte var frisk ,, men med ett stökigt hus och en inbokad ridlektion i torneå med den bästa tränaren jag ridit för! Så blev kaffe räddningen .... Trodde jag !! Blev så pass pigg att jag kände att: klart som korvspad klarar jag ALLT <3 Vid lunch dax för hästar & 2benta så var jag lite trött... Hmmmm... Nå tänkte logiskt !! Eller på mitt sätt logiskt! Om jag rider marinata så behövs ingen styrka... Just do it .... Och om jag e lite loj så gör det bara mer nytta än skada :) Förklarar senare :) Packat och klart ... Team work ! Jag och Fia kan det här med att åka på träningar ! Väl framme viker rösten ( tur man ska vara tyst när man rider) Och värmen stiger jag skakar .... Fan !! Nåväl .... Jag fick till ett av dom BÄTTRE ridpassen på henne ....nice Nu till förklaringen Då jag inte har kraft så slappnar jag av ;) Följer bättre och lägger energin på det som ska göras ---så lite som möjligt ---- Väl hemma dock vart jag sängvilandes :) Lördags kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0