Dimmig fredag den13e

Tjolahopp...
Äntligen fredag ;) och inte vilken som helst utan just 13e

Jag ska hinna med massor av grejer, innan mitt jobb startar på ASPEN ! Kul :). Har aldrig jobbat där innan, så ikväll blir premiär..ler...
Fritt fall !!!!!

Brorsan har kamperat här i nästan 2veckor nu (JAKT) men packar sej iväg hem till Stockholm nu på morgonen.
Barnen gillar inte det ,,,, dem gillar liv och stoj,

Just ja ;)
Mitt nya stall blev besiktat av länsstyrelsen i måndax och blev fett godkänt ....ler... Frågade när dom kommer tillbaka :) jag får visst vänta LÄNGE då allt var fint stort snyggt perfekt nära till stan men på landet!!! Jaha,,,, tack för det .....

Tänk om det skulle köra ut folk och besikta oss oxå.... Det skulle inte låta så bra då ;)
Fast ibland skulle en kick i röva vara kanon både för mej och dej och andra! Kanske besiktning av folk skulle vara det nya ???!!!
Jag som funderar på vad man borde göra för att bli rik!! :D
Kan detta vara rätt idé?

Nå ha det bra idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0