Slut...

Tiden rinner iväg,,, jag slåss med och mot min kropp!
Den mår inge bra,, det vill inte släppa.
Dagen har varit lång iallafall för jag har hunnit med massor!
Lovade lilla Lukas att han skulle få en ny vinterjacka för den gamla var liten.
Åkte till sportbutikerna började känna och klämma ,,för det måste jag när jag ska köpa kläder ,,,hiihii...
Helt plötsligt säger Lukas, jag vill ju ha en skoter jacka mamma <3
Vad kan jag annat göra än att köra han till tatuntarvike i finland( skoter butiken)
Där hittade han snabbare än ögat en jacka som var perfekt ;)
Tur att det är kvalitet på kläderna där för dom kostar ju skjortan!
Men då måste jag berätta om jeanettes kläder som jag köpte där för 3år sen ;)
Dom ser nästan NYA ut!!
Så nu borde jag säga att kvalitet är fina grejjer!!

Det var lite om min dag .

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0