Den hala dagen!

Ibland går man i motvind...totalt!!!!!  det tar inte stopp, inte alls...   uäääk....
Hoppas känslan vänder .....
 
Jag har hunnit med 10% av min to do lista....  nice !
blir att fortsätta när jag kommer hem..
 
 
Min lilla flicka,barn ,tös...svårt att säga vad hon är då åldern är 11..hmm  har i alla fall vart förbi på mitt jobb och jag hjälpte iväg henne och en kompis på discot...
kommer i håg dessa tider då disco var nått riktigt riktigt spännande och musiken dunkade från kasseterna  och bandspelaren, fastnade bandet så använde man en blyertspenna,,,, som dagens kidz knappt vet vad det är!
vi hade jeans och stora levi´s tröjor. Nu borde jag haft med en bild på hur vi såg ut ..ler..
 
 
Det var så halt ute idag så alla mina hästar fick en extra vilodag då jag tror dom har nog jobbigt att stå i hagarna.
Det blir inte alltid som man tänkt sej :)
 
 
 
// kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0